niedziela, 6 grudnia 2015

Świąteczny lampionik

Kochani dzisiaj mam dla Was świąteczny lampionik, który wykonałam jako inspiracja dla tych wszystkich, którzy mieli by ochotę na nasze nowe wyzwanie na blogu Projekt Wagi Ciężkiej..!
Temat jak najbardziej na czasie czyli PRACA Z BOMBKĄ.
Jednocześnie chciałabym poinformować, iż jest to nasze ostatnie wyzwanie w tym roku.
Lampionik delikatnie zagessowałam, ozdobiłam sznurkiem i wstążką, dodałam tekturkę od eko-deco w kształcie bombki oraz dokleiłam szyszeczki.
Jak Wan się podoba?



 
Pracę swoją zgłaszam na wyzwanie na blogu SKARBNICY POMYSŁÓW
 
 
na wyzwanie na blogu Craftyenjoments
 
 
oraz na wyzwanie na blogu Paper Passion
 
 
 

18 komentarzy :

  1. jest piękny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się podoba, ślicznie i pomysłowo, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu PaperPassion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam słoiczkowe lampiony :) Piękne "oszronienie" ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca taka w światecznym nastroju. Dziekuję za udział w wyzwaniu Craftyenjoyments
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i prosty i niskobudżetowy pomysł na świąteczna ozdobę odbiegającą stylem od wszechobecnej tandety. Brawo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie project! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu CraftyEnjoyments

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny lampionik! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna inspiracja. Osobiście uwielbiam takie praktykowanie i wymyślanie "nowych rzeczy". Bardzo mi się podoba Twój lampion. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion i oczywiście życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka