czwartek, 17 września 2015

Mediowy blejtram

Dzisiaj mam dla Was mediowy blejtram, który zrobiłam dla siebie. Muszę przyznać, że po raz pierwszy bawiłam się tak mgiełkami, farbami i tuszami.
W pracy wykorzystałam również dwie maski. Ta o wzorze cegiełek została wycieniowana niebieskim tuszem a ta z literkami została potraktowana pastą strukturalna, tusze i mgiełkami. Wszystkie elementy papierowe zostały wycięte ze ścinków papierów, które mi zostały po innych pracach.
Zdjęcie pochodzi z wakacji więc całość miała wyjść słoneczna i wakacyjna.
Mam nadzieję, że udało mi się osiągnąć ten efekt.
 
Taka mała ciekawostka: całość została wykonana na wieczku od pudełka po butach.
 





 
Pracę swoją posyłam na maskowe wyzwanie na blogu Kwiat Dolnośląski
 
 
W związku z tym, że praca została wykonana na wieczku od pudełka po butach zgłaszam ją również na wyzwanie na blogu Retro Kraft Shop
 
 
oraz na wyzwanie Skarbnicy pomysłów
 
 
 
 

20 komentarzy :

  1. Pięknie zamaskowany blejtram ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomył i super kolory! dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalny blejtram
    dziekuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    DobrosławaDT

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, a ja tyle pudełek po butach w życiu wyrzuciłam, aż mi teraz głupio... ;) Świetny projekt!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba wszystko zostawiać, nigdy nie wiadomo co się może przydać ;)

      Usuń
  5. Jednym słowem CUDO!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wakacyjnie i trochę nostalgicznie, tęsknisz za latem? :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca i bardzo fajny i oryginalny pomysł na udekorowanie wieczka :) Bardzo podoba mi się dobór kolorów i dodatków. Praca cieszy oko i to jest w tym wszystkim najlepsze. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę oczywiście powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzyj na naszego bloga: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2015/10/wyniki-wyzwania-z-maska.html Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka